Kategória:
- Utasbiztosítás
Kérdés:
Kicsit sántít mert ezt eddíg is tudták, miért ugrasztottak plusz körökre ha úgyse fogsdják el a kérelmem. Kicsit olyan szaga van, mintha barmi áron valami kifogást kellene találniuk, csak hogy ne fizessenek. Ráadásul mennyire jogosan elvárható tény hogy legyen működö telefonom és internethozzáférésem az egész út alatt. Mit tudok tenni? Be szeretném panaszolni őket vagy ügyvéddel megtámadni? Borzasztó hogy mennyire nem ügyfélbaráti ez a hozzáállás. Fogyasztóvédelemnél lehet panaszolni?
Válasz:
Tisztelt Kérdező!
Általános eljárás a biztosítóknál, hogy 2 napos kárbejelentési határidőt szabnak (lakásbiztosításoknál is). Méltányossági kérelem alapján megpróbálhatja megfizettetni a kárt. Írjon egy hivatalos panaszlevelet, amelyben részletezi a történteket. Ebben a levélben hivatkozzon arra, hogy nem volt lehetősége időben bejelenteni a kárt technikai nehézségek miatt. Ha a biztosító nem hajlandó együttműködni, panaszt tehet a Magyar Nemzeti Banknál (MNB), amely felügyeli a biztosítók tevékenységét Magyarországon.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
A biztosítási szakértő válaszol
Tegye fel biztosítással kapcsolatos kérdését! Amennyiben kérdésére nem találta meg oldalunkon a megfelelő választ, esetleg olyan speciális biztosítási esettel találkozik, amellyel nem tudja, kihez forduljon, keresse biztosítási szakértőnket online. Kérdését rövid időn belül megválaszoljuk.
Tájékoztatjuk, hogy a beküldött kérdések nyilvánosan jelennek meg oldalunkon, így javasoljuk, hogy ne adjon meg bizalmas adatokat a kérdés feltevése során.
Konkrét szerződéssel kapcsolatos kérdésben kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a weboldalunkon található chat felületen vagy a kapcsolat/üzenjen nekünk menüponton keresztül.
mutatva 1 - 20 / 2618Tisztelt Kérdező!
Konkrét szerződéssel kapcsolatos kérdésben kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a weboldalunkon található chat felületen vagy a kapcsolat/üzenjen nekünk menüponton keresztül, ide kattintva >>.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
Az önrész általában egyszeri, ha a karcok ugyanabból az esetből erednek. Érdemes panaszt tenni a kölcsönző cégnél, hogy tisztázzák a túlzott költségeket, és ha szükséges, a biztosítótól is kérhet tájékoztatást.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
Igen, a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítónál előfordulhat, hogy a saját biztosítójával a kárt egy részét Önre terhelhetik, ha rossz állapotú autóval okozta a balesetet. A jogszabályok alapján, ha a jármű műszaki állapota hozzájárult a balesethez, a biztosító jogosult lehet arra, hogy a kárt egy részét vagy teljes mértékben Önre terhelje. Ez a 2009. évi LXII. törvény, a gépjármű-felelősségbiztosításról szóló törvény alapján történhet.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
Az áprilisban kötött casco, ha nem lett leszemlézve, akkor valószínűleg már nem élő a biztosítás. Ellenőrizze a biztosítójánál, hogy valóban így van-e.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
A kárkifizetés a biztosító és a károsult közötti megegyezés alapján történik. A biztosító sem ellensége saját magának, nem jellemző az indokoltnál nagyobb kárkifizetés.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
Az új üzembentartó nem felelős az előző üzembentartó által keletkezett díjhátralékért.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
Igen, a kötelező biztosítás (KGFB) esetén időarányosan visszakapja a befizetett díjat, amennyiben a biztosítási szerződés megszűnik az autó eladása miatt. Ehhez be kell nyújtania a biztosítónak az adásvételi szerződés másolatát, amely igazolja az autó eladását. A biztosító ezt követően a fennmaradó időszakra járó díjat visszatéríti.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
Javasoljuk, hogy forduljon az MNB-hez az ügyben. A MABISZ rendszám alapján is meg tudná találni a károkozó biztosítóját és intézkedni az ügyben.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
Az Ön esetében a biztosító valószínűleg azért utasította el a kárigényt, mert az eseményt nem külső tényező okozta, hanem az Ön háztartásában található eszközök között történt a kár. Érdemes részletesen átnézni a biztosítási szerződés feltételeit, különösen a káresemények és kizárások pontos leírását.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!